Ofte stilte spørsmål
Hvordan kan jeg kontakte Naturavere?
Ta kontakt med oss via kontaktskjema nederst på denne siden. Våre kontortider er mandag til fredag 09.00 til 16.30.
Vennligst oppgi ditt bestillings nummer i e-posten ved spørsmål om bestillinger.
Hvordan kan jeg spore bestillingen min?
Vi sender deg en e-post etter at vi har klargjort din bestilling for forsendelse som betyr at din ordre er klar til å bli sendt, og du vil deretter motta ett sporingsnummer med link til frakt selskap for å spore din bestilling.
Kan jeg bytte varen som er bestilt?
Vi tilbyr åpent kjøp i 30 dager hvor du kan bytte varen i tilfelle det ikke passer.
Angrefrist for kjøp er 14 dager i samsvar med EU-retten.
Husk alle varer du ønsker å returnere eller bytte må være ubrukt som “ny” og i original emballasje uten skade.
Vennligst ta kontakt med oss på forhånd hvis du ønsker å bytte eller trekke deg fra kjøpet og returnere varen.
Eventuelt bytte eller returnering av varer samt mulig refusjon må være akseptert av oss på forhånd og før du returnerer en vare.
Må jeg betale toll- moms når jeg bestiller fra Naturavere?
Du trenger ikke å betale toll, mva eller importavgifter når du bestiller fra naturavere.no med leveringsadresse i Norge da vi sender fra Norge og priser er inkludert mva.
Vedrørende toll eller avgifter som gjelder leveranser til andre land i Skandinavia eller Europa (EU) så er det ikke toll eller moms ved leveranser innenfor EU/EOS men vi ber deg i tilfelle å sjekke med ditt lokale toll-import kontor før du bestiller. da du er ansvarlig for eventuell innførsels toll eller merverdiavgift ved bestilling.
Selger dere til bedrifter?
Ja, bedrifter kan bestille på nett eller kontakte oss for tilbud med tanke om større bestillinger.
For selskaper som ønsker å selge våre produkter i butikken sin (engros bestillinger) kontakt oss for kjøp/-engros priser og vilkår.
Kan jeg få pengene tilbake?
Ved ønske om refusjon kontakt oss på forhånd.
Mulig refusjoner gis ved avbestilling innenfor angrefristen og etter vi har mottatt varene tilbake, og varene er ubrukte i ny tilstand, inkludert emballasje.Mulig refusjon kan også gis ved feil og mangler på varen du har bestilt.
Les mer under salgsvilkår og ta kontakt med oss på forhånd i begge tilfeller.
Kan jeg få en rabatt på større bestillinger?
Rabatt kan gis for bestillinger på mer enn minst 10 enheter. Ta kontakt med oss på forhånd og fortell oss hvilke varer du ønsker og vi vil vurdere en mulig rabatt, tilbud eller kupong for online bestilling.
Kontakt oss... bruk skjema nedenfor.
Husk å oppgi dine referanse-bestillingsnummer
ved spørsmål som gjelder bestillinger.
Våre kontortider er 09-16.30 og vi svarer deg så fort som mulig.